
Levering
Gekochte artikelen worden binnen 1 werkdag opgehaald, verzonden en geleverd bij bestelling voor 16:00 uur CEST in België, Nederland en Luxemburg.
We willen natuurlijk dat iedereen op de wereld duurzame kicks aantrekt. We willen ook geloofwaardig zijn. We willen onze eigen voetafdruk zo klein mogelijk houden. Aangezien we vanuit de Benelux werken, leveren we onze kicks alleen in de Benelux. In de nabije toekomst openen we in andere Europese landen en maken we vanuit daar de wereld een stukje mooier. Dit helpt ook om lokale en nationale bedrijven en werkgelegenheid te ondersteunen.
Voor bestellingen accepteren we Mastercard, Visa, GiroPay, ApplePay of Paypal.
Voor Nederland accepteren wij ook iDeal.
Let’s be sure. Allereerst vinden we het vervelend dat je kicks niet aan je verwachtingen voldoen of niet passen. Om ons te helpen onze service te verbeteren, ben je van harte welkom om je feedback met ons te delen. Alvast bedankt.
Ten tweede willen we ervoor zorgen dat we ons milieu niet onnodig schaden door de kicks twee keer te verzenden. Kijk alsjeblieft goed naar de staat waarin je kicks zich bevonden voordat je ze terugstuurt. Het kan zijn dat ze niet gloednieuw zijn, maar als nieuw zijn of zelfs licht gedragen. Zo ja, dan heb je het goed gedaan. Door jou heb je ervoor gezorgd dat ze niet op de vuilnisbelt terechtkwamen. Draag ze dus met trots! En die kleine imperfecties? Niemand zal het merken, alleen jij weet het.
Als onderdeel van ons duurzaam-as-can-be-beleid, moedigen we ook iedereen aan om onze online maatadviseur (binnenkort beschikbaar) te gebruiken. Dit voorkomt een extra retourzending en is minder belastend voor ons milieu. En je krijgt natuurlijk je kicks in de juiste maat.
Als je echt geen andere optie ziet dan je kicks terug te sturen, is dit hoe het werkt:
Hoe het werkt
We hebben niet elke maat beschikbaar. Daarom kun je je schoenen alleen retourneren (en niet ruilen) binnen 14 dagen na aankoop, en we zullen jouw betaling binnen 14 dagen terugbetalen.
Natuurlijk moet je de verpakking openen en de inhoud controleren. Het product moet echter ongebruikt worden geretourneerd, ook met de originele verpakking en etikettering. Bij het passen van schoenen raden we aan om dit te doen met schone sokken op zachte oppervlakken, zoals tapijt, om nieuwe slijtage te voorkomen.
Als niet aan de retourvoorwaarden wordt voldaan, kunnen we genoodzaakt zijn extra administratiekosten in rekening te brengen of zelfs de retourzending te weigeren.
Bewaar het trackingnummer en een kopie van je ontvangstbewijs wanneer een bestelling wordt geretourneerd. Zorg ervoor dat je het bestelformulier meestuurtdat als retourformulier kan worden gebruikt. Wij vergoeden de verzendkosten van deze retour niet.
Houd er rekening mee dat de originele schoenendoos niethet verzendpakket is en vrij moet zijn van stickers, plakband, enzovoort.
Retouradres
Refurbkicks Benelux B.V.
Lovense Kanaaldijk 45-4,
5013 BJ Tilburg
Nederland
Houd er rekening mee dat onze retourprocedure minimaal 5 werkdagen duurt. Na verwerking ontvang je automatisch een e-mail.
Indien een product dat je via onze webshop hebt besteld beschadigd of defect is aangekomen, ontvangen wij hier graag binnen 2 dagen na levering bericht over. Stuur ons een mailtjemet je ordernummer en minimaal 2 foto’s van de schade, zodat we het zo snel mogelijk voor je kunnen oplossen!
Als je een bestelling hebt geplaatst waarbij een prijswijziging binnen 48 uur plaatsvindt, vergoeden wij je graag. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.